-1-610x610.png)
- Stok: Var
- Marka: Nova Kitap
- Ürün Kodu: 12335522
Başarılı şirketler insanların ellerinden bırakamadığı ürünleri nasıl yaratıyor? Neden bazı ürünler dikkatimizi çekerken diğerleri başarısız oluyor? Sırf alışkanlıktan dolayı belirli şeylerle meşgul olmamızı sağlayan nedir?
Nir Eyal bu soruları (ve daha fazlasını) "Kanca Modeli" adını verdiği, ürünlere uygulandığından müşteri davranışını ustaca teşvik eden dört adımlı bir süreç ile açıklıyor. Ardışık "bağlantı döngüleri" sayesinde ürünler, maliyetli reklamlara veya agresif mesajlara bağlı kalmadan insanların tekrar tekrar geri gelmelerini sağlıyor.
Kancaya takılınca: Alışkanlık Yaratan Ürünler Nasıl Geliştirilir? ürün yöneticileri, tasarımcılar, pazarlamacılar, girişimciler ve ürünlerin davranışlarımızı nasıl etkilediğini anlamaya çalışan herkes için yazılmış, kalıcı kullanıcı alışkanlıkları yaratmak ve insanların sevdiği ürünler geliştirmek için uygulanabilir adımların yer aldığı bir kılavuz.
"Akıllı telefon sahiplerinin yüzde 79'u her sabah uyandıktan sonra 15 dakika içinde mutlaka cihazlarını kontrol ediyor. Amerikalıların tam olarka üçte biri cep telefonlarını kaybetmektense seksten vazgeçebileceklerini söylüyor. İnsanlar telefonlarına günde 34 kez göz atıyor, ancak sektör çalışanları bu alışkanlığın 150 kez gibi insanı hayrete düşürecek kadar yüksek bir rakama ulaşabileceğine inanıyor....
Kabul edin: hepimiz KANCAYA TAKILDIK."
"Kancaya Takılınca size yeni nesil ürünler için bir yol haritası çiziyor. bu kitabı okuyun ya da kancaya takılan kişi olmaya devam edin." MATT MULLENWEG, Wordpress'in Kurucusu
Elgit Yayıncılık'tan almış olduğunuz ürünleri 14 iş günü içerisinde dilediğiniz zaman iade edebilirsiniz.
İade etmek istediğiniz ürün adetini whatsapp hattımızdan veya info@elgityayincilik.com adresine mail atarak belirterek sizinle paylaşılan iade kodu ile birlikte ürünlerinizi gönderebilirsiniz.
700 lira ve üzeri ücretsiz kargo
Aynı gün kurye hizmeti